Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4009
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНоско, Микола Олексійович-
dc.contributor.authorПроніков, Олександр Костянтинович-
dc.contributor.authorТерентьєва, Наталія Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-05-14T18:44:55Z-
dc.date.available2020-05-14T18:44:55Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationНоско М.О., Проніков О.К., Терентьєва Н.О. Технології навчання як супровід підготовки майбутніх учителів. Витоки педагогічної майстерності. Збірник наукових праць. Серія “Педагогічні науки”. 2018. Вип. 21. С. 138-142.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4009-
dc.description.abstractЗдійснено аналіз технологій навчання як супроводу підготовки майбутніх учителів у закладах вищої освіти (ЗВО). Зазначається, що технологія є певним механізмом, який повинен привести у перетворюючий рух педагогічну дійсність, всю систему вищої освіти. Проблеми технологій навчання є породженням усвідомлення викладачами ЗВО відриву педагогічної науки від практики. Рушійною силою цього перетворення є практико-орієнтована наука. Наголошується на зустрічному русі теорії та практики, які й породжують технологію. Проаналізовано використання технологій навчання при формуванні освітніх компетентностей у процесі підготовки майбутніх педагогів.en_US
dc.publisherВитоки педагогічної майстерності. Збірник наукових працьen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectтехнології навчанняen_US
dc.subjectпідготовка майбутнього вчителяen_US
dc.subjectвищий навчальний закладen_US
dc.subjectосвітні компетентностіen_US
dc.titleТехнології навчання як супровід підготовки майбутніх учителівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.