Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4009
Назва: Технології навчання як супровід підготовки майбутніх учителів
Автори: Носко, Микола Олексійович
Проніков, Олександр Костянтинович
Терентьєва, Наталія Олександрівна
Ключові слова: технології навчання
підготовка майбутнього вчителя
вищий навчальний заклад
освітні компетентності
Дата публікації: 2018
Видавництво: Витоки педагогічної майстерності. Збірник наукових праць
Бібліографічний опис: Носко М.О., Проніков О.К., Терентьєва Н.О. Технології навчання як супровід підготовки майбутніх учителів. Витоки педагогічної майстерності. Збірник наукових праць. Серія “Педагогічні науки”. 2018. Вип. 21. С. 138-142.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Здійснено аналіз технологій навчання як супроводу підготовки майбутніх учителів у закладах вищої освіти (ЗВО). Зазначається, що технологія є певним механізмом, який повинен привести у перетворюючий рух педагогічну дійсність, всю систему вищої освіти. Проблеми технологій навчання є породженням усвідомлення викладачами ЗВО відриву педагогічної науки від практики. Рушійною силою цього перетворення є практико-орієнтована наука. Наголошується на зустрічному русі теорії та практики, які й породжують технологію. Проаналізовано використання технологій навчання при формуванні освітніх компетентностей у процесі підготовки майбутніх педагогів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4009
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.