Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4002
Назва: Нетрадиційні шляхи удосконалення комунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів
Автори: Барнич, Оксана Вікторівна
Ключові слова: учитель початкової школи
українська мова
ЗМІ
комунікативна компетентність
Дата публікації: 2017
Видавництво: Педагогічні інновації в освітньому просторі сучасного вищого навчального закладу : матеріали Всеукр. наук.-практ. семінару
Бібліографічний опис: Барнич О. В. Нетрадиційні шляхи удосконалення комунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Педагогічні інновації в освітньому просторі сучасного вищого навчального закладу : матеріали Всеукр. наук.-практ. семінару, 10 березня 2017 р. : зб. тез доповідей / наук. ред. Т.Г. Камінська. Київ, 2017. С 28-29.
Короткий огляд (реферат): Процес становлення мовної особистості майбутнього фахівця, учителя початкових класів, відбувається нині у досить складних умовах, адже сучасне мовленнєве оточення характеризується значною «відірваністю» від еталонної унормованої версії української мови та тяжінням до русизмів і полонізмів. Результатом такого неоднозначного впливу є порушення орфоепічних норм та витіснення належних відповідників української літературної мови. Найбільшою проблемою у цьому контексті є те, що захоплення читанням серед студентства не відзначається масовою популярністю, а рівень мовлення ЗМІ не витримує жодної критики. Як наслідок, формування мовної особистості відбувається на антизразках, які міцно відкладаються у пам’яті, завдяки багаторазовим повторам помилок та «вимикають» критичність мислення щодо відповідності вживання того чи іншого слова.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4002
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.