Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4001
Назва: Художня спадщина С.Ф. Русової як засіб морально-творчого розвитку молодших школярів
Автори: Барнич, Оксана Вікторівна
Ключові слова: художня
спадщина
індивідуальний моральний досвід
творчі здібності
креативний потенціал
Дата публікації: 2018
Видавництво: Молодий вчений : наук. журнал
Бібліографічний опис: Барнич О. В. Художня спадщина С.Ф. Русової як засіб морально-творчого розвитку молодших школярів. Молодий вчений : наук. журнал. 2018. № 2. 1 (54. 1) лютий. С. 1 – 4.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемі аналізу полікомпонентного потенціалу художньої спадщини С. Ф. Русової у контексті розвитку морально-творчої сфери особистості учня молодшого шкільного віку. Визначено систему критеріїв, відповідність яким є показником наявності морально та креативного потенціалу в художньому творі. Проаналізовано художню спадщину педагога, щодо відповідності її означеній системі критеріїв і сформульовано відповідні висновки та рекомендації. Закцентовано увагу на організації роботи зі збагачення індивідуального морального досвіду молодших школярів, розвитку мовленнєво-комунікативних та творчих здібностей, пізнавальної сфери учнів. Визначено можливості художньої спадщини педагога оптимізувати цей процес. З’ясовано характерні особливості творчості С.Ф. Русової, та можливості їх застосування в умовах сучасного навчально-виховного процесу початкової школи. Продемонстровано взаємозв’язок між педагогічною концепцією та тематикою і проблематикою художньої спадщини педагога, яка полягає у зорієнтованості на оптимальну інтеракцію системи «дитина-природа», формуванні гуманної особистості дитини молодшого шкільного віку, розширенні кругозору особистості молодшого школяра, на основі пояснення особливостей функціонування флори та фауни рідного краю. Оцінено загальне значення художньої спадщини С.Ф. Русової як засобу розвитку морально-творчих здібностей особистості учня молодшого шкільного віку та засобу, що сприяє уникненню деструктивних процесів, спрямованих на взаємодію з оточуючим світом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4001
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.