Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3998
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТимошко, Ганна Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-05-14T15:51:04Z-
dc.date.available2020-05-14T15:51:04Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationТимошко Г.М. Теоретичні підходи до перфоманс –самоменеджменту керівника нової української школи / Тимошко Г.М. // Теорія та методика управління освітою: Електронний фаховий журнал. - 2019. – Т. 1. (22).en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3998-
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність перфоманс – самоменеджменту керівника нової української школи. Визначено основні напрями його розвитку, як основи високої організаційної культури управлінської праці: тайм-менеджмент, управління саморозвитком, кар’єрний менеджмент, управління комунікаціями, стрес-менеджмент, менеджмент особистих обмежень, управління конфліктами. Обґрунтовано складові перфоманс – самоменеджменту, який мотивує управлінців до переосмислення свого професійного кредо, до уточнення своєї ролі у процесі розвитку Нової української школи, до свого професійного самовизначення в умовах реформування шкільної освіти.en_US
dc.publisherТеорія та методика управління освітою: Електронний фаховий журналen_US
dc.subjectперфомансen_US
dc.subjectсамоменеджментen_US
dc.subjectкерівникen_US
dc.subjectНова українська школаen_US
dc.subjectперфоманс-менеджментen_US
dc.subjectкерівник НУШen_US
dc.titleТеоретичні підходи до перфоманс – самоменеджменту керівника нової української школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.