Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3998
Назва: Теоретичні підходи до перфоманс – самоменеджменту керівника нової української школи
Автори: Тимошко, Ганна Миколаївна
Ключові слова: перфоманс
самоменеджмент
керівник
Нова українська школа
перфоманс-менеджмент
керівник НУШ
Дата публікації: 2019
Видавництво: Теорія та методика управління освітою: Електронний фаховий журнал
Бібліографічний опис: Тимошко Г.М. Теоретичні підходи до перфоманс –самоменеджменту керівника нової української школи / Тимошко Г.М. // Теорія та методика управління освітою: Електронний фаховий журнал. - 2019. – Т. 1. (22).
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито сутність перфоманс – самоменеджменту керівника нової української школи. Визначено основні напрями його розвитку, як основи високої організаційної культури управлінської праці: тайм-менеджмент, управління саморозвитком, кар’єрний менеджмент, управління комунікаціями, стрес-менеджмент, менеджмент особистих обмежень, управління конфліктами. Обґрунтовано складові перфоманс – самоменеджменту, який мотивує управлінців до переосмислення свого професійного кредо, до уточнення своєї ролі у процесі розвитку Нової української школи, до свого професійного самовизначення в умовах реформування шкільної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3998
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.