Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3998
Назва: | Теоретичні підходи до перфоманс – самоменеджменту керівника нової української школи |
Автори: | Тимошко, Ганна Миколаївна |
Ключові слова: | перфоманс самоменеджмент керівник Нова українська школа перфоманс-менеджмент керівник НУШ |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Теорія та методика управління освітою: Електронний фаховий журнал |
Бібліографічний опис: | Тимошко Г.М. Теоретичні підходи до перфоманс –самоменеджменту керівника нової української школи / Тимошко Г.М. // Теорія та методика управління освітою: Електронний фаховий журнал. - 2019. – Т. 1. (22). |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито сутність перфоманс – самоменеджменту керівника нової української школи. Визначено основні напрями його розвитку, як основи високої організаційної культури управлінської праці: тайм-менеджмент, управління саморозвитком, кар’єрний менеджмент, управління комунікаціями, стрес-менеджмент, менеджмент особистих обмежень, управління конфліктами. Обґрунтовано складові перфоманс – самоменеджменту, який мотивує управлінців до переосмислення свого професійного кредо, до уточнення своєї ролі у процесі розвитку Нової української школи, до свого професійного самовизначення в умовах реформування шкільної освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3998 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Теоретичні підходи до перфоманс –самоменеджменту керівника нової української школи.pdf | 689.16 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.