Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/398
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКміть, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2019-12-13T10:14:33Z-
dc.date.available2019-12-13T10:14:33Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationКміть О. В. Застосування технології "Case Study" у процесі формування методичної компетенції вчителя англійської мови початкової школи // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. – Чернігів: ЧДПУ, 2010. – Вип. 79. – С. 128-130.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/398-
dc.description.abstractУ статті висвітлюється один із аспектів проблеми формування методичної компетенції вчителя англійської мови початкової школи, зокрема підвищення результативності цього процесу за рахунок застосування навчальної технології "Case Study". Автор наголошує на тому, що педагогічні ідеї К.Д. Ушинського знаходять своє втілення у розв’язанні проблем сучасної освіти. Стаття містить опис сутності кейсової технології навчання, вимог до кейсу, моделі організації занять з методики викладання англійської мови в початковій школі на основі названої технології, її переваг.en_US
dc.publisherВісник ЧДПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectметодична компетенція вчителя англійської мови початкової школиen_US
dc.subjectтехнологія "Case Study"en_US
dc.subjectметодичні знанняen_US
dc.subjectнавички та вмінняen_US
dc.titleЗастосування технології "Case Study" у процесі формування методичної компетенції вчителя англійської мови початкової школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Застосування технології Case Study.pdf271.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.