Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3988
Назва: | Методика використання креативного потенціалу художньої спадщини українських педагогів на уроках літературного читання |
Автори: | Барнич, Оксана Вікторівна |
Ключові слова: | креативний потенціал художні твори літературне читання початкова школа |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Чернігів : ЧНПУ імені Т.Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Барнич О. В. Методика використання креативного потенціалу художньої спадщини українських педагогів на уроках літературного читання : метод. посібник для студ, вчителів, викладачів вишів. Чернігів : ЧНПУ імені Т.Г. Шевченка, 2015. 80 с. |
Короткий огляд (реферат): | Здійснено аналіз рівня креативного потенціалу художньої спадщини українських педагогів з метою оптимізації процесу організації уроків літературного читання в початковій школі. Закцентовано увагу на критеріях, які необхідно враховувати, добираючи художні твори для опрацювання дітьми молодшого шкільного віку. Для студентів, учителів, викладачів вишів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3988 |
Розташовується у зібраннях: | Навчально-методичні видання (дошк) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Методика використання креативного потенціалу художньої спадщини українських педагогів на уроках літературного читання.pdf | 1.29 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.