Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3988
Назва: Методика використання креативного потенціалу художньої спадщини українських педагогів на уроках літературного читання
Автори: Барнич, Оксана Вікторівна
Ключові слова: креативний потенціал
художні твори
літературне читання
початкова школа
Дата публікації: 2015
Видавництво: Чернігів : ЧНПУ імені Т.Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Барнич О. В. Методика використання креативного потенціалу художньої спадщини українських педагогів на уроках літературного читання : метод. посібник для студ, вчителів, викладачів вишів. Чернігів : ЧНПУ імені Т.Г. Шевченка, 2015. 80 с.
Короткий огляд (реферат): Здійснено аналіз рівня креативного потенціалу художньої спадщини українських педагогів з метою оптимізації процесу організації уроків літературного читання в початковій школі. Закцентовано увагу на критеріях, які необхідно враховувати, добираючи художні твори для опрацювання дітьми молодшого шкільного віку. Для студентів, учителів, викладачів вишів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3988
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні видання (дошк)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.