Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3988
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБарнич, Оксана Вікторівна-
dc.date.accessioned2020-05-14T14:48:19Z-
dc.date.available2020-05-14T14:48:19Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБарнич О. В. Методика використання креативного потенціалу художньої спадщини українських педагогів на уроках літературного читання : метод. посібник для студ, вчителів, викладачів вишів. Чернігів : ЧНПУ імені Т.Г. Шевченка, 2015. 80 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3988-
dc.description.abstractЗдійснено аналіз рівня креативного потенціалу художньої спадщини українських педагогів з метою оптимізації процесу організації уроків літературного читання в початковій школі. Закцентовано увагу на критеріях, які необхідно враховувати, добираючи художні твори для опрацювання дітьми молодшого шкільного віку. Для студентів, учителів, викладачів вишів.en_US
dc.publisherЧернігів : ЧНПУ імені Т.Г. Шевченкаen_US
dc.subjectкреативний потенціалen_US
dc.subjectхудожні твориen_US
dc.subjectлітературне читанняen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.titleМетодика використання креативного потенціалу художньої спадщини українських педагогів на уроках літературного читанняen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні видання (дошк)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.