Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3987
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Барнич, Оксана Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-14T14:42:12Z | - |
dc.date.available | 2020-05-14T14:42:12Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Барнич О. В. Використання художньої спадщини М.М. Коцюбинського як засобу розвитку творчих здібностей молодших школярів. М. Коцюбинський: погляд з ХХІ століття : зб. матер. Всеукр. наук.-практ. конф., присвяченої 150-річчю від дня народження Михайла Коцюбинського. Чернігів : Видавець Лозовий В.М., 2014. С. 22 – 27. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3987 | - |
dc.description.abstract | Аналізуючи філолого-педагогічну спадщину М. М. Коцюбинського з боку специфічного наповнення, яке має стимулювати, контролювати та забезпечувати розвиток творчих здібностей учнів молодшого шкільного віку, маємо акцентувати увагу на інтегративній системі психологія - література - живопис. Основою такого підходу є знання автором психології, формування худоньо-психологічної концепції героя. | en_US |
dc.publisher | М. Коцюбинський: погляд з ХХІ століття : зб. матер. Всеукр. наук.-практ. конф. | en_US |
dc.subject | художня спадщина | en_US |
dc.subject | М. М. Коцюбинський | en_US |
dc.subject | творчі здібності | en_US |
dc.subject | молодші школярі | en_US |
dc.title | Використання художньої спадщини М.М. Коцюбинського як засобу розвитку творчих здібностей молодших школярів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Використання художньої спадщини М.М. Коцюбинського як засобу розвитку творчих здібностей молодших школярів.pdf | 1.12 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.