Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3986
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТимошко, Ганна Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-05-14T14:42:10Z-
dc.date.available2020-05-14T14:42:10Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationТимошко Г.М. Нова парадигма розвитку організаційних здібностей керівника навчального закладу / Тимошко Г.М. // «Соціально-економічні та гуманітарні аспекти світових інноваційних трансформацій»: Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції 26-28 квітня 2017 р. Ч.1 – К.: Навчально-науковий інститут менеджменту та психології ДВНЗ «Університет менеджменту освіти», 2017 – 2 електрон. опт. диск [Електронний ресурс]en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3986-
dc.description.abstractОсвіта України переорієнтовується на вимоги ринкової перебудови усіх сфер соціального життя держави. Важливу роль у процесі творення освіти сучасної історичної доби держава відводить керівникам освітніх організацій різних рівнів. Особливою актуальністю у цьому процесі є позиціонування організаційної діяльності керівників навчальних закладів. Помітно змінюється роль керівників навчальних закладів як важливої фігури в організації навчально-виховного процесу. Навчальні заклади потребують керівника, який би виконував свою роботу професійно. Є підстави говорити про тенденцію до розшарування навчальних закладів (НЗ) за якістю знань.en_US
dc.publisherМатеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференціїen_US
dc.subjectкерівникen_US
dc.subjectкерівник навчального закладуen_US
dc.subjectроль керівників навчальних закладівen_US
dc.subjectорганізаційні здібності керівникаen_US
dc.titleНова парадигма розвитку організаційних здібностей керівника навчального закладуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.