Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3986
Назва: Нова парадигма розвитку організаційних здібностей керівника навчального закладу
Автори: Тимошко, Ганна Миколаївна
Ключові слова: керівник
керівник навчального закладу
роль керівників навчальних закладів
організаційні здібності керівника
Дата публікації: 2017
Видавництво: Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції
Бібліографічний опис: Тимошко Г.М. Нова парадигма розвитку організаційних здібностей керівника навчального закладу / Тимошко Г.М. // «Соціально-економічні та гуманітарні аспекти світових інноваційних трансформацій»: Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції 26-28 квітня 2017 р. Ч.1 – К.: Навчально-науковий інститут менеджменту та психології ДВНЗ «Університет менеджменту освіти», 2017 – 2 електрон. опт. диск [Електронний ресурс]
Короткий огляд (реферат): Освіта України переорієнтовується на вимоги ринкової перебудови усіх сфер соціального життя держави. Важливу роль у процесі творення освіти сучасної історичної доби держава відводить керівникам освітніх організацій різних рівнів. Особливою актуальністю у цьому процесі є позиціонування організаційної діяльності керівників навчальних закладів. Помітно змінюється роль керівників навчальних закладів як важливої фігури в організації навчально-виховного процесу. Навчальні заклади потребують керівника, який би виконував свою роботу професійно. Є підстави говорити про тенденцію до розшарування навчальних закладів (НЗ) за якістю знань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3986
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.