Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3982
Назва: Полікомпонентність проблеми розвитку творчих здібностей у спадщині українських педагогів
Автори: Барнич, Оксана Вікторівна
Ключові слова: полікомпонентність
творчі здібності
українські педагоги
історія педагогіки
Дата публікації: 2009
Видавництво: Український вимір : Міжнар. зб. інформаційних, освітніх, наук., метод. статей і матеріалів з України та діаспори
Бібліографічний опис: Барнич О. В. Полікомпонентність проблеми розвитку творчих здібностей у спадщині українських педагогів. Український вимір : Міжнар. зб. інформаційних, освітніх, наук., метод. статей і матеріалів з України та діаспори. У 3-т. Т. ІІ. Чернігів : ЧДПУ ім. Т.Г. Шевченка, 2009. С. 169-171.
Короткий огляд (реферат): Вектором розвитку сучасного суспільства, безперечно, є творчий компонент спрямованості особистості, що являє собою складний синтез станів, процесів та характеристик, дослідженню яких відведено значене місце у контексті сучасної наукової думки, зокрема педагогічної інноватики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3982
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.