Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3974
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тимошко, Ганна Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-13T18:25:53Z | - |
dc.date.available | 2020-05-13T18:25:53Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Тимошко Г.М. До проблеми управління інноваційними процесами в загальноосвітніх навчальних закладах / Тимошко Г.М. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. / Серія: Педагогічні науки. - Чернігів : ЧНПУ, 2017. – Вип.11. - С. 125-131. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3974 | - |
dc.description.abstract | Розкрито різні наукові погляди на проблему управління інноваційною діяльністю в навчальному закладі, що дає можливість більш предметно реалізувати освітні інновації й вивчити практичну доцільність їх упровадження. Позиціонується авторське усвідомлення важливого значення системного підходу до управління інноваційною діяльністю в загальноосвітньому навчальному закладі, організації навчальної діяльності учнів, що активізує педагогічну творчість учителя, формує креативне мислення майбутнього випускника загальноосвітнього навчального закладу, розвиток його творчого потенціалу, досягнення якісно нового стану функціонування. Схарактеризовано основні етапи технології управління інноваційними процесами в загальноосвітніх навчальних закладах і відповідні умови її впровадження. Акцентовано увагу на нагальних завданнях, які в контексті імплементації рекомендацій, що вироблені в ході Болонського процесу, постають перед навчальними закладами: внесення змін до структури, змісту, стандартів, форм національної освіти, забезпечення якості підготовки фахівців на рівні європейських стандартів. Тому впровадження інноваційних технологій в освітній процес навчальних закладів є одним із найважливіших завдань, які нині розглядаються в освіті і вирішення яких покладається на педагогів та управлінців. | en_US |
dc.publisher | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка | en_US |
dc.subject | інноваційний процес | en_US |
dc.subject | інноваційна діяльність | en_US |
dc.subject | правління інноваційною діяльністю | en_US |
dc.subject | управлінські технології | en_US |
dc.subject | системний підхід | en_US |
dc.subject | загальноосвітній навчальний заклад | en_US |
dc.subject | стандарти освіти | en_US |
dc.subject | творчий потенціал учителя | en_US |
dc.title | До проблеми управління інноваційними процесами в загальноосвітніх навчальних закладах | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
До проблеми управління інноваційними процесами в загальноосвітніх навчальних закладах.pdf | 206.15 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.