Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3970
Назва: Особливості здоров'язбережувальних технологій у шкільному освітньому просторі України кінця ХХ – початку ХХІ століття
Автори: Терентьєва, Наталія Олександрівна
Ключові слова: освітній простір
здоров’язбереження
здоров’язбережувальні технології
початкова школа
Дата публікації: 2018
Видавництво: Наукова скарбниця освіти Донеччини
Бібліографічний опис: Терентьєва Н.О. Особливості здоров'язбережувальних технологій у шкільному освітньому просторі України кінця ХХ – початку ХХІ століття. Наукова скарбниця освіти Донеччини, 2018. № 1. С.6-12.
Короткий огляд (реферат): У статті представлено окреслені в оновленій вітчизняній нормативно-правовій базі (МОН і МОЗ України) окремі аспекти необхідності створення і забезпечення здоров’язбережувального освітнього простору на основі міжсекторального підходу, оскільки МОЗ України визнало, що розв’язати проблеми здоров’язбереження населення України неможливо без активного долучення освітянської сфери до їх розв’язання. Доцільно починати в закладах середньої освіти з початкової ланки, оскільки вона є підґрунтям забезпечення подальшої працездатності дітей, молоді та дорослого населення. Актуалізовано питання забезпечення здоров’язбережувального освітнього процесу з метою збереження здоров’я дітей і молоді, працездатного дорослого населення; усвідомлення педагогічними, науково-педагогічними працівниками відповідальності за збереження власного здоров’я як суспільної цінності та здоров’я дітей і молоді як перспективи суспільно-економічного розвитку країни.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3970
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.