Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3963
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТерентьєва, Наталія Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-05-13T17:37:07Z-
dc.date.available2020-05-13T17:37:07Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationТерентьєва Н.О. Особливості виокремлення тенденцій розвитку освіти дорослих в європейському освітньому просторі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки. 2018. № 12. С.116-121.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3963-
dc.description.abstractУ статті окреслено особливості виокремлення тенденцій розвитку відповідно до розуміння сутності поняття “тенденції” та “тенденції розвитку”. Зазначено, що провідним методологічним підходом для виокремлення тенденцій розвитку є міждисциплінарний підхід, який є основою для створення нового знаннєвого продукту. Тенденції в сфері освіти виокремлюються відповідно до таких підходів: тенденції розвитку, тенденції оцінення, тенденції встановлення або отримання / вилучення та тенденції прояву. Тенденції можна відстежити, але їх важко виміряти і визначити заздалегідь. Специфіка виокремлення тенденцій розвитку освіти дорослих обумовлена тим, що освіта дорослих здійснюється як формальна, неформальна, інформальна в різних інституціях та / або шляхом самоосвіти на основі чинного в різних країнах законодавства та суспільних вимог.en_US
dc.publisherВісник Черкаського університетуen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectтенденціїen_US
dc.subjectтенденції розвиткуen_US
dc.subjectєвропейські країниen_US
dc.subjectЄвросоюзen_US
dc.subjectінтеграціяen_US
dc.titleОсобливості виокремлення тенденцій розвитку освіти дорослих в європейському освітньому просторіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.