Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3963
Назва: Особливості виокремлення тенденцій розвитку освіти дорослих в європейському освітньому просторі
Автори: Терентьєва, Наталія Олександрівна
Ключові слова: тенденції
тенденції розвитку
європейські країни
Євросоюз
інтеграція
Дата публікації: 2018
Видавництво: Вісник Черкаського університету
Бібліографічний опис: Терентьєва Н.О. Особливості виокремлення тенденцій розвитку освіти дорослих в європейському освітньому просторі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки. 2018. № 12. С.116-121.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті окреслено особливості виокремлення тенденцій розвитку відповідно до розуміння сутності поняття “тенденції” та “тенденції розвитку”. Зазначено, що провідним методологічним підходом для виокремлення тенденцій розвитку є міждисциплінарний підхід, який є основою для створення нового знаннєвого продукту. Тенденції в сфері освіти виокремлюються відповідно до таких підходів: тенденції розвитку, тенденції оцінення, тенденції встановлення або отримання / вилучення та тенденції прояву. Тенденції можна відстежити, але їх важко виміряти і визначити заздалегідь. Специфіка виокремлення тенденцій розвитку освіти дорослих обумовлена тим, що освіта дорослих здійснюється як формальна, неформальна, інформальна в різних інституціях та / або шляхом самоосвіти на основі чинного в різних країнах законодавства та суспільних вимог.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3963
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.