Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3963
Назва: | Особливості виокремлення тенденцій розвитку освіти дорослих в європейському освітньому просторі |
Автори: | Терентьєва, Наталія Олександрівна |
Ключові слова: | тенденції тенденції розвитку європейські країни Євросоюз інтеграція |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Вісник Черкаського університету |
Бібліографічний опис: | Терентьєва Н.О. Особливості виокремлення тенденцій розвитку освіти дорослих в європейському освітньому просторі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки. 2018. № 12. С.116-121. |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | У статті окреслено особливості виокремлення тенденцій розвитку відповідно до розуміння сутності поняття “тенденції” та “тенденції розвитку”. Зазначено, що провідним методологічним підходом для виокремлення тенденцій розвитку є міждисциплінарний підхід, який є основою для створення нового знаннєвого продукту. Тенденції в сфері освіти виокремлюються відповідно до таких підходів: тенденції розвитку, тенденції оцінення, тенденції встановлення або отримання / вилучення та тенденції прояву. Тенденції можна відстежити, але їх важко виміряти і визначити заздалегідь. Специфіка виокремлення тенденцій розвитку освіти дорослих обумовлена тим, що освіта дорослих здійснюється як формальна, неформальна, інформальна в різних інституціях та / або шляхом самоосвіти на основі чинного в різних країнах законодавства та суспільних вимог. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3963 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливості виокремлення тенденцій розвитку освіти дорослих в європейському освітньому просторі.pdf | 646.99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.