Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/394
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКміть, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2019-12-13T07:40:37Z-
dc.date.available2019-12-13T07:40:37Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationКміть О. В. Метод проектів як спосіб активізації пізнавальних інтересів молодших школярів у контексті англомовного спілкування // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. – Чернігів: ЧДПУ, 2008. - Вип. 56. - С. 197-201.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/394-
dc.description.abstractСтаття висвітлює особливості організації проектної роботи у навчанні англійської мови учнів початкової школи як один із аспектів проблеми активізації пізнавальних інтересів молодших школярів. Метод проектів розглядається у цій статті як метод навчання, в якому ідеї К. Л. Ушинського щодо пізнавальної самостійності учнів отримали свій розвиток.en_US
dc.publisherВісник ЧДПУen_US
dc.subjectактивізація пізнавальних інтересів молодших школярівen_US
dc.subjectопанування англомовного спілкуванняen_US
dc.subjectметод проектівen_US
dc.subjectпроектна роботаen_US
dc.titleМетод проектів як спосіб активізації пізнавальних інтересів молодших школярів у контексті англомовного спілкуванняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.