Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3941
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБарнич, Оксана Вікторівна-
dc.date.accessioned2020-05-13T09:17:25Z-
dc.date.available2020-05-13T09:17:25Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationБарнич О. В. Морально-творчий потенціал педагогічної спадщини Г.С. Сковороди. "Сталий розвиток в контексті проблеми формування особистості та ідей Г.С. Сковороди" : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. в межах Великого Проекту "Григорій Сковорода – 300". Науково-практичне видання. Харків, 2008. С. 244-247.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3941-
dc.description.abstractХарактерною для сучасного суспільства є проблема моральної деградації особистості, байдуже ставлення до інших, шаблонність, типовість мислення, що не сприяє оптимальному розвитку суспільства, блокує творчі сили самої особистості, мінімізує можливість її самовизначення. У цьому зв’язку, вважаємо за необхідне звернути увагу на пошук адекватних шляхів, спрямованих на зміщення акцентів сучасної системи виховання, особливо початкової ланки освіти з особистості як акумулятора інформації на особистість, як генератор морально-творчих цінностей.en_US
dc.publisher"Сталий розвиток в контексті проблеми формування особистості та ідей Г.С. Сковороди" : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф.en_US
dc.subjectморально-творчий потенціалen_US
dc.subjectГ.С. Сковородаen_US
dc.titleМорально-творчий потенціал педагогічної спадщини Г.С. Сковородиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.