Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/393
Назва: | Пріоритетні тенденції англомовної початкової освіти в контексті концепції «Нова українська школа» |
Автори: | Кміть, Олена Володимирівна |
Ключові слова: | англомовна початкова освіта концепція «Нова українська школа» пріоритетні тенденції розвитку |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Вісник ЧНПУ |
Бібліографічний опис: | Кміть О. В. Пріоритетні тенденції англомовної початкової освіти в контексті концепції «Нова українська школа» // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету / Чернігів. нац. пед. ун-т ім. Т.Г. Шевченка. - Чернігів, 2018. - Вип. 156. - С. 62-65. |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено проблемі пошуку оптимальної відповідності між традиційними та інноваційними напрямками розвитку англомовної початкової освіти в умовах її реформування в Україні. Аналізуються результати досліджень проблеми та визначаються пріоритетні тенденції розвитку раннього шкільного навчання англійської мови і культури до прийняття концепції «Нова українська школа» та після її вступу в дію. Ці тенденції можуть слугувати орієнтиром у подальших дослідженнях і розробці інноваційних методів і прийомів навчання англомовного спілкування молодших школярів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/393 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Пріоритетні тенденції англомовної початкової освіти.pdf | 434.88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.