Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/393
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКміть, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2019-12-12T20:04:32Z-
dc.date.available2019-12-12T20:04:32Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКміть О. В. Пріоритетні тенденції англомовної початкової освіти в контексті концепції «Нова українська школа» // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету / Чернігів. нац. пед. ун-т ім. Т.Г. Шевченка. - Чернігів, 2018. - Вип. 156. - С. 62-65.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/393-
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі пошуку оптимальної відповідності між традиційними та інноваційними напрямками розвитку англомовної початкової освіти в умовах її реформування в Україні. Аналізуються результати досліджень проблеми та визначаються пріоритетні тенденції розвитку раннього шкільного навчання англійської мови і культури до прийняття концепції «Нова українська школа» та після її вступу в дію. Ці тенденції можуть слугувати орієнтиром у подальших дослідженнях і розробці інноваційних методів і прийомів навчання англомовного спілкування молодших школярів.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectангломовна початкова освітаen_US
dc.subjectконцепція «Нова українська школа»en_US
dc.subjectпріоритетні тенденції розвиткуen_US
dc.titleПріоритетні тенденції англомовної початкової освіти в контексті концепції «Нова українська школа»en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пріоритетні тенденції англомовної початкової освіти.pdf434.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.