Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3939
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБарнич, Оксана Вікторівна-
dc.date.accessioned2020-05-13T09:07:28Z-
dc.date.available2020-05-13T09:07:28Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationБарнич О. В. Психолого-педагогічний та соціальний аспект проблеми творчої інертності особистості. Сучасні тенденції розвитку економіки, освіти та науки в контексті євроінтеграції : матер. Всеукр. наук.-практ. конф. Чернігів : ЧДІЕіУ, 2008. С. 153-156.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3939-
dc.description.abstractВ контексті висвітлення проблеми розвитку творчих здібностей особистості, яка є важливою для сучасного суспільства, в межах реакцентуації певних орієнтирів суспільства, щодо ролі та значення особистості, реформування освіти, маємо звернути увагу на те, що не кожна людина обирає для себе шлях творчості, не зважаючи на наявність відповідних здібностей, творчого потенціалу.en_US
dc.publisherСучасні тенденції розвитку економіки, освіти та науки в контексті євроінтеграції : матер. Всеукр. наук.-практ. конф.en_US
dc.subjectтворчі здібностіen_US
dc.subjectтворчий потенціалen_US
dc.titleПсихолого-педагогічний та соціальний аспект проблеми творчої інертності особистостіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.