Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3939
Назва: Психолого-педагогічний та соціальний аспект проблеми творчої інертності особистості
Автори: Барнич, Оксана Вікторівна
Ключові слова: творчі здібності
творчий потенціал
Дата публікації: 2008
Видавництво: Сучасні тенденції розвитку економіки, освіти та науки в контексті євроінтеграції : матер. Всеукр. наук.-практ. конф.
Бібліографічний опис: Барнич О. В. Психолого-педагогічний та соціальний аспект проблеми творчої інертності особистості. Сучасні тенденції розвитку економіки, освіти та науки в контексті євроінтеграції : матер. Всеукр. наук.-практ. конф. Чернігів : ЧДІЕіУ, 2008. С. 153-156.
Короткий огляд (реферат): В контексті висвітлення проблеми розвитку творчих здібностей особистості, яка є важливою для сучасного суспільства, в межах реакцентуації певних орієнтирів суспільства, щодо ролі та значення особистості, реформування освіти, маємо звернути увагу на те, що не кожна людина обирає для себе шлях творчості, не зважаючи на наявність відповідних здібностей, творчого потенціалу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3939
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.