Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3937
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБарнич, Оксана Вікторівна-
dc.date.accessioned2020-05-13T08:59:33Z-
dc.date.available2020-05-13T08:59:33Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationБарнич О. В. Проекційна функція художнього твору в системі формування емпатійного потенціалу молодшого школяра в контексті педагогічної парадигми С.Ф. Русової. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка : збірник. Чернігів : ЧДПУ, 2007. Вип. 47. С. 138-141en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3937-
dc.description.abstractСтаттю присвячено дослідженню проблеми формування моральних якостей у процесі творчої діяльності учнів початкової школи в системі педагогічних ідей С. Ф. Русової.en_US
dc.publisherВісник ЧДПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectемпатіяen_US
dc.subjectіндивідуальний моральний досвідen_US
dc.subjectкреативністьen_US
dc.titleПроекційна функція художнього твору в системі формування емпатійного потенціалу молодшого школяра в контексті педагогічної парадигми С.Ф. Русовоїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.