Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3936
Назва: | Значення емпатійного потенціалу молодших школярів для фасилітації процесу соціалізації дітей з особливими потребами |
Автори: | Барнич, Оксана Вікторівна |
Ключові слова: | емпатія фасилітація діти з особливими потребами |
Дата публікації: | 2006 |
Видавництво: | Вісник ЧДПУ |
Бібліографічний опис: | Барнич О. В. Значення емпатійного потенціалу молодших школярів для фасилітації процесу соціалізації дітей з особливими потребами. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка : збірник. Чернігів: ЧДПУ, 2006. Вип. 41. Т. 2. С. 43-46 |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено висвітленню теоретичних та практичних аспектів проблеми фасилітації процесу соціалізації дітей особливими потребами. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3936 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Значення емпатійного потенціалу молодших школярів для фасилітації процесу соціалізації дітей з особливими потребами.pdf | 998.2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.