Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3936
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБарнич, Оксана Вікторівна-
dc.date.accessioned2020-05-13T08:56:32Z-
dc.date.available2020-05-13T08:56:32Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationБарнич О. В. Значення емпатійного потенціалу молодших школярів для фасилітації процесу соціалізації дітей з особливими потребами. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка : збірник. Чернігів: ЧДПУ, 2006. Вип. 41. Т. 2. С. 43-46en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3936-
dc.description.abstractСтаттю присвячено висвітленню теоретичних та практичних аспектів проблеми фасилітації процесу соціалізації дітей особливими потребами.en_US
dc.publisherВісник ЧДПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectемпатіяen_US
dc.subjectфасилітаціяen_US
dc.subjectдіти з особливими потребамиen_US
dc.titleЗначення емпатійного потенціалу молодших школярів для фасилітації процесу соціалізації дітей з особливими потребамиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.