Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3936
Назва: Значення емпатійного потенціалу молодших школярів для фасилітації процесу соціалізації дітей з особливими потребами
Автори: Барнич, Оксана Вікторівна
Ключові слова: емпатія
фасилітація
діти з особливими потребами
Дата публікації: 2006
Видавництво: Вісник ЧДПУ
Бібліографічний опис: Барнич О. В. Значення емпатійного потенціалу молодших школярів для фасилітації процесу соціалізації дітей з особливими потребами. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка : збірник. Чернігів: ЧДПУ, 2006. Вип. 41. Т. 2. С. 43-46
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено висвітленню теоретичних та практичних аспектів проблеми фасилітації процесу соціалізації дітей особливими потребами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3936
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.