Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3933
Назва: Психолого-педагогічний аспект проблеми емпатійної взаємодії в системі „здорова дитина – дитина з особливими потребами”
Автори: Барнич, Оксана Вікторівна
Ключові слова: емпатія
діти з особливими потребами
Дата публікації: 2006
Видавництво: Актуальні проблеми розвитку економіки, освіти та науки в умовах трансформації суспільства : Х наук.-практ. конф.
Бібліографічний опис: Барнич О. В. Психолого-педагогічний аспект проблеми емпатійної взаємодії в системі „здорова дитина – дитина з особливими потребами”. Актуальні проблеми розвитку економіки, освіти та науки в умовах трансформації суспільства : Х наук.-практ. конф. викладачів, співробітників та студентів. ТЕЗИ. Чернігів : ЧДІЕіУ, 2006. С. 130-131
Короткий огляд (реферат): Домінантною розвитку сучасного суспільства є орієнтація на цінність і унікальність кожної особистості. Не менш важливою залишається специфіка взаємодії, спілкування з людьми, які мають особливі потреби.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3933
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.