Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/393
Назва: Пріоритетні тенденції англомовної початкової освіти в контексті концепції «Нова українська школа»
Автори: Кміть, Олена Володимирівна
Ключові слова: англомовна початкова освіта
концепція «Нова українська школа»
пріоритетні тенденції розвитку
Дата публікації: 2018
Видавництво: Вісник ЧНПУ
Бібліографічний опис: Кміть О. В. Пріоритетні тенденції англомовної початкової освіти в контексті концепції «Нова українська школа» // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету / Чернігів. нац. пед. ун-т ім. Т.Г. Шевченка. - Чернігів, 2018. - Вип. 156. - С. 62-65.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемі пошуку оптимальної відповідності між традиційними та інноваційними напрямками розвитку англомовної початкової освіти в умовах її реформування в Україні. Аналізуються результати досліджень проблеми та визначаються пріоритетні тенденції розвитку раннього шкільного навчання англійської мови і культури до прийняття концепції «Нова українська школа» та після її вступу в дію. Ці тенденції можуть слугувати орієнтиром у подальших дослідженнях і розробці інноваційних методів і прийомів навчання англомовного спілкування молодших школярів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/393
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пріоритетні тенденції англомовної початкової освіти.pdf434.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.