Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3928
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКалініна, Ірина Павлівна-
dc.contributor.authorМамчич, Олена Борисівна-
dc.date.accessioned2020-05-13T08:14:19Z-
dc.date.available2020-05-13T08:14:19Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКалініна І.П., Мамчич О.Б. Вивчення майбутніми вихователями ДНЗ елементів фоностилістичного аналізу поетичного мовлення Тараса Шевченка в курсі «Риторика». Т. Г. Шевченко і сучасність : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. Чернігів, 2014. С. 56–58.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3928-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема практичного вивчення майбутніми педагогами елементів фоностилістичного аналізу в процесі викладання курсу «Риторика», що дозволяє встановити естетичну значущість лірики автора крізь розгляд зразків звукосмислової єдності.en_US
dc.publisherТ. Г. Шевченко і сучасність : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф.en_US
dc.subjectпоетичне мовленняen_US
dc.subjectфоностилістикаen_US
dc.subjectмовленнєві моделіen_US
dc.subjectлінгвокомпетентністьen_US
dc.titleВивчення майбутніми вихователями ДНЗ елементів фоностилістичного аналізу поетичного мовлення Тараса Шевченка в курсі «Риторика»en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.