Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/391
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКміть, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2019-12-12T16:24:07Z-
dc.date.available2019-12-12T16:24:07Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationКміть О. В. Тестовий контроль як метод підвищення мотивації оволодіння іноземною мовою студентами-немовниками // Теоретичні питання культури, освіти та виховання: зб. наук. праць / за заг. ред. академіка АПН України Євтуха М. Б. . – Київ: Видав. центр КДЛУ, 2004. – Вип. 28. – С.149-152en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/391-
dc.description.abstractЗ погляду сучасної психології успішність будь-якої діяльності залежить від наявності стійкої позитивної мотивації у суб’єкта цієї діяльності. Як свідчить практика, мотивація вивчення іноземної мови у студентів-немовників є нестійкою і з появою об’єктивних труднощів, які виникають у процесі навчання, ця мотивація має тенденцію до зниження.en_US
dc.publisherТеоретичні питання культури, освіти та виховання: зб. наук. працьen_US
dc.subjectтестовий контрольen_US
dc.subjectіноземна моваen_US
dc.subjectстуденти-немовникиen_US
dc.titleТестовий контроль як метод підвищення мотивації оволодіння іноземною мовою студентами-немовникамиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тестовий контроль як метод підвищення мотивації.pdf3.22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.