Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/391
Назва: Тестовий контроль як метод підвищення мотивації оволодіння іноземною мовою студентами-немовниками
Автори: Кміть, Олена Володимирівна
Ключові слова: тестовий контроль
іноземна мова
студенти-немовники
Дата публікації: 2004
Видавництво: Теоретичні питання культури, освіти та виховання: зб. наук. праць
Бібліографічний опис: Кміть О. В. Тестовий контроль як метод підвищення мотивації оволодіння іноземною мовою студентами-немовниками // Теоретичні питання культури, освіти та виховання: зб. наук. праць / за заг. ред. академіка АПН України Євтуха М. Б. . – Київ: Видав. центр КДЛУ, 2004. – Вип. 28. – С.149-152
Короткий огляд (реферат): З погляду сучасної психології успішність будь-якої діяльності залежить від наявності стійкої позитивної мотивації у суб’єкта цієї діяльності. Як свідчить практика, мотивація вивчення іноземної мови у студентів-немовників є нестійкою і з появою об’єктивних труднощів, які виникають у процесі навчання, ця мотивація має тенденцію до зниження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/391
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тестовий контроль як метод підвищення мотивації.pdf3.22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.