Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/390
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКміть, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2019-12-12T16:14:28Z-
dc.date.available2019-12-12T16:14:28Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationКміть О. В. До проблеми комунікативного підходу у навчанні англійської мови дітей молодшого шкільного віку // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. – Чернігів: ЧДПУ, 2002. - Вип. 10. - С. 123-125.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/390-
dc.description.abstractДо числа базисних категорій сучасної методики навчання іноземних мов відноситься така категорія як підхід до навчання. Підхід до навчання є загальною вихідною концептуальною позицією, іншими словами, стратегією навчання. Тактична модель процесу навчання безпосередньо визначається обраним підходом до цього навчання.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського державного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченкаen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectкомунікативний підхідen_US
dc.subjectанглійська моваen_US
dc.subjectмолодший шкільний вікen_US
dc.subjectпідхід до навчанняen_US
dc.titleДо проблеми комунікативного підходу у навчанні англійської мови дітей молодшого шкільного вікуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
До проблеми комунікативного підходу у навчанні.pdf1.9 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.