Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/390
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кміть, Олена Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-12T16:14:28Z | - |
dc.date.available | 2019-12-12T16:14:28Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.citation | Кміть О. В. До проблеми комунікативного підходу у навчанні англійської мови дітей молодшого шкільного віку // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. – Чернігів: ЧДПУ, 2002. - Вип. 10. - С. 123-125. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/390 | - |
dc.description.abstract | До числа базисних категорій сучасної методики навчання іноземних мов відноситься така категорія як підхід до навчання. Підхід до навчання є загальною вихідною концептуальною позицією, іншими словами, стратегією навчання. Тактична модель процесу навчання безпосередньо визначається обраним підходом до цього навчання. | en_US |
dc.publisher | Вісник Чернігівського державного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченка | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | комунікативний підхід | en_US |
dc.subject | англійська мова | en_US |
dc.subject | молодший шкільний вік | en_US |
dc.subject | підхід до навчання | en_US |
dc.title | До проблеми комунікативного підходу у навчанні англійської мови дітей молодшого шкільного віку | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
До проблеми комунікативного підходу у навчанні.pdf | 1.9 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.