Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3906
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чередник, Тетяна Павлівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-12T16:04:43Z | - |
dc.date.available | 2020-05-12T16:04:43Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Чередник Т.П. Проблема фрагментованого сприймання/мислення у професійній підготовці майбутніх учителів літератури / Чередник Т.П. // Мова. Культура. Комунікація : дослідження мови та літератури в глобалізованому світі : Матеріали VI -ї Міжнародної науково-практичної конференції (Чернігів, 24 – 25 квітня 2015 р.). – Чернігів : Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка, 2015. – С. 117-121. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3906 | - |
dc.description.abstract | итацька підготовка вчителя літератури в ситуації кардинальних соціокультурних змін є проблемою, що вимагає серйозної уваги, і не тільки тому, що останнім часом різко впала читацька активність всіх категорій населення. Зміни, що відбулися в останні десятиліття, вплинули на зміст, якість читання та його структуру. Інтернет-технології докорінно трансформували процес читацької діяльності. У центрі уваги вчених в останні двадцять років – проблеми віртуального простору і процес комунікації в ситуації інформаційної технологізації суспільства. Разом з тим основною фігурою процесу трансформацій є читач, і, насамперед, студент-словесник, майбутній вчитель літератури, який реалізує себе в підготовці до професійної діяльності. | en_US |
dc.publisher | Матеріали VI -ї Міжнародної науково-практичної конференції | en_US |
dc.subject | фрагментоване сприймання | en_US |
dc.subject | професійна підготовка | en_US |
dc.subject | майбутні учителі літератури | en_US |
dc.subject | деконструкція/фрагментація | en_US |
dc.title | Проблема фрагментованого сприймання/мислення у професійній підготовці майбутніх учителів літератури | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Науково-практична конференція |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Чередник Т.П. Проблема фрагментованого сприйманнямислення у професійній підготовці майбутніх учителів літератури.pdf | 526.94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.