Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3906
Назва: Проблема фрагментованого сприймання/мислення у професійній підготовці майбутніх учителів літератури
Автори: Чередник, Тетяна Павлівна
Ключові слова: фрагментоване сприймання
професійна підготовка
майбутні учителі літератури
деконструкція/фрагментація
Дата публікації: 2015
Видавництво: Матеріали VI -ї Міжнародної науково-практичної конференції
Бібліографічний опис: Чередник Т.П. Проблема фрагментованого сприймання/мислення у професійній підготовці майбутніх учителів літератури / Чередник Т.П. // Мова. Культура. Комунікація : дослідження мови та літератури в глобалізованому світі : Матеріали VI -ї Міжнародної науково-практичної конференції (Чернігів, 24 – 25 квітня 2015 р.). – Чернігів : Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка, 2015. – С. 117-121.
Короткий огляд (реферат): итацька підготовка вчителя літератури в ситуації кардинальних соціокультурних змін є проблемою, що вимагає серйозної уваги, і не тільки тому, що останнім часом різко впала читацька активність всіх категорій населення. Зміни, що відбулися в останні десятиліття, вплинули на зміст, якість читання та його структуру. Інтернет-технології докорінно трансформували процес читацької діяльності. У центрі уваги вчених в останні двадцять років – проблеми віртуального простору і процес комунікації в ситуації інформаційної технологізації суспільства. Разом з тим основною фігурою процесу трансформацій є читач, і, насамперед, студент-словесник, майбутній вчитель літератури, який реалізує себе в підготовці до професійної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3906
Розташовується у зібраннях:Науково-практична конференція



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.