Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/390
Назва: | До проблеми комунікативного підходу у навчанні англійської мови дітей молодшого шкільного віку |
Автори: | Кміть, Олена Володимирівна |
Ключові слова: | комунікативний підхід англійська мова молодший шкільний вік підхід до навчання |
Дата публікації: | 2002 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського державного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Кміть О. В. До проблеми комунікативного підходу у навчанні англійської мови дітей молодшого шкільного віку // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. – Чернігів: ЧДПУ, 2002. - Вип. 10. - С. 123-125. |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | До числа базисних категорій сучасної методики навчання іноземних мов відноситься така категорія як підхід до навчання. Підхід до навчання є загальною вихідною концептуальною позицією, іншими словами, стратегією навчання. Тактична модель процесу навчання безпосередньо визначається обраним підходом до цього навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/390 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
До проблеми комунікативного підходу у навчанні.pdf | 1.9 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.