Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/390
Назва: До проблеми комунікативного підходу у навчанні англійської мови дітей молодшого шкільного віку
Автори: Кміть, Олена Володимирівна
Ключові слова: комунікативний підхід
англійська мова
молодший шкільний вік
підхід до навчання
Дата публікації: 2002
Видавництво: Вісник Чернігівського державного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Кміть О. В. До проблеми комунікативного підходу у навчанні англійської мови дітей молодшого шкільного віку // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. – Чернігів: ЧДПУ, 2002. - Вип. 10. - С. 123-125.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): До числа базисних категорій сучасної методики навчання іноземних мов відноситься така категорія як підхід до навчання. Підхід до навчання є загальною вихідною концептуальною позицією, іншими словами, стратегією навчання. Тактична модель процесу навчання безпосередньо визначається обраним підходом до цього навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/390
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
До проблеми комунікативного підходу у навчанні.pdf1.9 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.