Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/389
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКміть, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2019-12-12T15:22:29Z-
dc.date.available2019-12-12T15:22:29Z-
dc.date.issued2000-
dc.identifier.citationКміть О. В. Комплекс тестових завдань для контролю аудіювання студентів немовних спеціальностей // Вісник Київського державного лінгвістичного університету. – Київ: Видав. центр КДЛУ, 2000. – Вип. 2. Серія «Педагогіка та психологія». – С.153-156en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/389-
dc.description.abstractТестовий контроль визначається сьогодні багатьма методистами одним з резервів оптимізації навчання іноземної мови на немовних факультетах вищого навчального закладу (ВНЗ). Ефективність тестової форми контролю зумовлюється її відповідністю цілям контролю, вимогам, які висуваються до нього, здатністю забезпечити реалізацію всіх функцій контролю в процесі навчання.en_US
dc.publisherВісник Київського державного лінгвістичного університетуen_US
dc.subjectтестові завданняen_US
dc.subjectаудіюванняen_US
dc.subjectвищий навчальний закладen_US
dc.titleКомплекс тестових завдань для контролю аудіювання студентів немовних спеціальностейen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Комплекс тестових завдань для контролю аудіювання студентів.pdf1.74 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.