Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3894
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПриймак, Сергій Георгійович-
dc.date.accessioned2020-05-12T14:23:33Z-
dc.date.available2020-05-12T14:23:33Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПриймак С. Г. Особливості властивостей темпераменту студентів, що займаються в групах спортивно-педагогічного удосконалення. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, V (53), Issue: 114, 2017. P. 40–43. Режим доступу: http://seanewdim.com/uploads/3/4/5/1/34511564/ped_psy_v_53__114.pdfen_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3894-
dc.description.abstractУ роботі вивчались темпераментальні особливості студентів чоловічої статі у віці 17 – 23 роки, які займаються в групах спортивно-педагогічного удосконалення з боксу, кікбоксингу, біатлону, волейболу. Виявлено, що за рівнем екстраверсії та інтроверсії, емоційною стійкістю та нейротизмом студенти відрізняються рівнем прояву тієї або іншої риси. У екстравертів, в порівнянні з інтровертами вище емоційна стабільність і вірогідно менше ступінь домінування процесів гальмування та більша швидкість розвитку збудження.en_US
dc.publisherScience and Education a New Dimensionen_US
dc.subjectосвітній процесen_US
dc.subjectстудентиen_US
dc.subjectтемпераментen_US
dc.titleОсобливості властивостей темпераменту студентів, що займаються в групах спортивно-педагогічного удосконаленняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.