Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/388
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКміть, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2019-12-12T15:12:12Z-
dc.date.available2019-12-12T15:12:12Z-
dc.date.issued2000-
dc.identifier.citationКміть О. В. Тестові завдання для контролю рівня сформованості адитивних умінь студентів-другокласників немовних спеціальностей // Іноземні мови.- 2000. - №2. – С. 37-40en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/388-
dc.description.abstractВимірювання та оцінювання викладачем рівня сформованості у студентів комунікативної компетенції в аудіюванні виявляються важливими як для викладачів, так і для студентів. Адже відомо, що від якості контролю, у великій мірі, залежать як ефективність організації процесу навчання, так і ступінь навченості студентів.en_US
dc.publisherІноземні мовиen_US
dc.subjectтестові завданняen_US
dc.subjectаудіюванняen_US
dc.titleТестові завдання для контролю рівня сформованості адитивних умінь студентів-другокласників немовних спеціальностейen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.