Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3881
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Адруг, Анатолій Кіндратович | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-12T09:36:01Z | - |
dc.date.available | 2020-05-12T09:36:01Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Адруг А. К. Чернігівське видання "Молитвослова триакафістного" 1697 р.: бароковий синтез графіки і слова. Сiверянський лiтопис. 2016. № 3. С. 27-32. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3881 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена чернігівському виданню «Молитвослова триакафістного» 1697 р. У текстовій частині і графічному оформленні книги обігрується слово «три». Три акафісти, Свята Трійця, Троїцький собор та Троїцько-Іллінський монастир у Чернігові. Герб І. Обидовського має три камені, символіка яких тлумачиться автором Л. Крщоновичем. Присвята складається із трьох частин. Все це також виявлено і в графічному оздобленні видання. Кожний акафіст представлений відповідною композицією на титульному аркуші та в текстових ілюстраціях. Маємо яскравий приклад барокового синтезу графіки і слова. | en_US |
dc.publisher | Сіверянський літопис | en_US |
dc.subject | Чернігів | en_US |
dc.subject | бароко | en_US |
dc.subject | графіка | en_US |
dc.subject | література | en_US |
dc.subject | бароковий синтез мистецтв | en_US |
dc.title | Чернігівське видання "Молитвослова триакафістного" 1697 р.: бароковий синтез графіки і слова | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Чернігівське видання Молитвослова триакафістного 1697 р..pdf | 1.17 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.