Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3865
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБарнич, Оксана Вікторівна-
dc.date.accessioned2020-05-11T15:22:54Z-
dc.date.available2020-05-11T15:22:54Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationБарнич О. В. Проблема розвитку творчих здібностей молодших школярів у художній спадщині українських педагогів (др. пол. XIX - XX ст.) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01; Чернігів. нац. пед. ун-т ім. Т.Г. Шевченка. Чернігів, 2011. 19 c.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3865-
dc.description.abstractДисертацію присвячено аналізу художньої спадщини українських педагогів (др. пол. ХІХ-ХХ ст.) у контексті проблеми розвитку творчих здібностей особистості учня молодшого шкільного віку. У роботі розглянуто основні чинники, які впливали на процес розвитку творчих здібностей молодших школярів, соціальні, національні та особистісні передумови, що були спроектовані на аналіз еволюції освітніх та світоглядних пріоритетів українського суспільства другої половини ХІХ-ХХ ст. Автором проаналізовано особливості впливу креативного потенціалу художньої спадщини українських педагогів (др. пол. ХІХ-ХХ ст.) (Олена Пчілка, С. Русова, Б. Грінченко, М. Коцюбинський, Леся Українка, К. Малицька, Марійка Підгірянка, І. Блажкевич) на процес розвитку творчих здібностей особистості молодшого школяра. У дослідженні розкрито погляди педагогів на проблему розвитку творчих здібностей, формування творчої особистості учня молодшого шкільного віку; визначено напрями застосування художньої спадщини педагогів з метою реалізації творчого потенціалу молодших школярів у процесі роботи з текстовим матеріалом, який містить як креативний, так і морально-етичний компоненти. Визначено першочергову значущість взаємодії понять “творчі здібності” та “мораль” для оптимізації процесу розвитку творчих здібностей особистості учня молодшого шкільного віку та креативний потенціал художньої спадщини українських педагогів (др. пол. ХІХ-ХХ ст.) щодо реалізації означеної взаємодії. У дисертації проаналізовано авторський дидактичний посібник та результати роботи з ним учнів молодшого шкільного віку в різних регіонах України.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectукраїнський педагогen_US
dc.subjectхудожня спадщинаen_US
dc.subjectкреативний потенціалen_US
dc.subjectтворчі здібностіen_US
dc.subjectмолодший школярen_US
dc.titleПроблема розвитку творчих здібностей молодших школярів у художній спадщині українських педагогів (др. пол. XIX - XX ст.)en_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
aref_Barnych.pdf517.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.