Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3858
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Прищепа, Олена Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-11T14:20:11Z | - |
dc.date.available | 2020-05-11T14:20:11Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Прищепа О. П. Структура готовності майбутнього вчителя початкової школи до інтегрованої музично-освітньої діяльності. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Сер. Педагогічні науки. 2019. Вип. 2 (158). С. 269-272. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3858 | - |
dc.description.abstract | У статті зазначено, що одним із пріоритетних напрямів реформування системи освіти в Україні є інтегроване навчання. З’ясовано, що педагогічна праця вчителя початкової школи націлена на формування ключових компетентностей молодших школярів, серед яких – вимоги до загальнокультурної грамотності учнів. Наразі музично-освітня діяльність учителя початкової школи має бути спрямована на навчання, розвиток і виховання молодших школярів засобами музичного мистецтва на засадах інтегративного підходу. Мета статті: визначити структуру готовності вчителя початкової школи до інтегрованої музично-освітньої діяльності. Методологія. У процесі дослідження використано теоретичні методи аналізу та узагальнення психолого-педагогічної і методичної літератури, дисертаційних досліджень, Інтернет-ресурсів. Наукова новизна полягає у визначенні компонентів структури готовності майбутніх учителів початкової школи до музично-освітньої діяльності в контексті інтегративного підходу, що охоплюють зміст і процес підготовки студентів, підтверджують необхідність інтеграції як провідного чинника всебічного розвитку дитини, її талантів і здібностей. Проаналізовано різні педагогічні підходи до організації інтегрованого навчання, особливості впровадження їх в музично-освітню діяльність учителя початкової школи. Встановлено, що готовність майбутніх учителів до інтегрованої музично-освітньої діяльності формується в процесі фахової підготовки у педагогічних закладах вищої освіти. На основі теоретичного аналізу сучасних наукових досліджень визначено структурні складники готовності майбутніх учителів початкової школи до інтегрованої музично-освітньої діяльності: мотиваційно-ціннісний, науково-теоретичний, творчо-активізаційний, практично-діяльнісний. Висновки. Означені компоненти структури готовності майбутніх учителів початкової школи до інтегрованої музично-освітньої діяльності взаємопов’язані та доповнюють один одного, дають змогу інтегрувати музичне мистецтво у зміст початкової освіти. | en_US |
dc.publisher | Вісник НУЧК | en_US |
dc.subject | майбутній учитель початкової школи | en_US |
dc.subject | музично-освітня діяльність | en_US |
dc.subject | інтегративний підхід | en_US |
dc.subject | структура готовності | en_US |
dc.title | Структура готовності майбутнього вчителя початкової школи до інтегрованої музично-освітньої діяльності | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Структура готовності майбутнього вчителя початкової школи до інтегрованої музично-освітньої діяльності.pdf | 314.18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.