Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3855
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрищепа, Олена Петрівна-
dc.date.accessioned2020-05-11T09:29:42Z-
dc.date.available2020-05-11T09:29:42Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПрищепа О. П. Інтегративний підхід як сучасний аспект музично-освітньої діяльності вчителя початкової школи. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. 2018. Вип. 151, Т. 2. С. 201-203.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3855-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано актуальність проблеми музично-освітньої діяльності вчителя початкової школи в контексті інтегративного підходу. Наголошено, що в умовах реформування української школи інтеграція визначається як один з найперспективніших напрямів її розвитку. Проаналізовано різні підходи до організації інтегрованого навчання: мультидисциплінарний, міждисциплінарний, трансдисциплінарний, окреслено шляхи впровадження їх в музично-освітню діяльність учителя початкової школи. Підкреслено, що в умовах інтегрованого навчання більш ефективно відбуваються взаємопроникнення і систематизація знань учнів, становлення у них цілісної та багатомірної картини світу, розвиток творчих здібностей і креативного мислення.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.subjectінтеграціяen_US
dc.subjectучитель початкової школиen_US
dc.subjectмузично-освітня діяльністьen_US
dc.titleІнтегративний підхід як сучасний аспект музично-освітньої діяльності вчителя початкової школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.