Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3855
Назва: Інтегративний підхід як сучасний аспект музично-освітньої діяльності вчителя початкової школи
Автори: Прищепа, Олена Петрівна
Ключові слова: інтеграція
учитель початкової школи
музично-освітня діяльність
Дата публікації: 2018
Видавництво: Вісник ЧНПУ
Бібліографічний опис: Прищепа О. П. Інтегративний підхід як сучасний аспект музично-освітньої діяльності вчителя початкової школи. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. 2018. Вип. 151, Т. 2. С. 201-203.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано актуальність проблеми музично-освітньої діяльності вчителя початкової школи в контексті інтегративного підходу. Наголошено, що в умовах реформування української школи інтеграція визначається як один з найперспективніших напрямів її розвитку. Проаналізовано різні підходи до організації інтегрованого навчання: мультидисциплінарний, міждисциплінарний, трансдисциплінарний, окреслено шляхи впровадження їх в музично-освітню діяльність учителя початкової школи. Підкреслено, що в умовах інтегрованого навчання більш ефективно відбуваються взаємопроникнення і систематизація знань учнів, становлення у них цілісної та багатомірної картини світу, розвиток творчих здібностей і креативного мислення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3855
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.