Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3841
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДроздова, Марина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2020-05-09T14:49:23Z-
dc.date.available2020-05-09T14:49:23Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationДроздова М.А. Психосемантичні особливості соціальних уявлень студентів про літературу. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка. Чернігів, 2014. Вип. 121. Т.1. С. 128– 131.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3841-
dc.description.abstractСтаття присвячена вивченню уявлень молоді про літературу. За допомогою асоціативного тесту було визначено психосемантичну структуру соціальних уявлень студентів-психологів стосовно понять: "література", "книга", "читач" і"письменник". Результати контент-аналізу відповідей засвідчили, що опитані мають низький рівень читацької культури та інтересу до читання, стереотипізоване й абстрактне розуміння літератури.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПсихологічні науки;-
dc.subjectсоціальні уявленняen_US
dc.subjectлітератураen_US
dc.subjectстудентиen_US
dc.titleПсихосемантичні особливості соціальних уявлень студентів про літературуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.