Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3841
Назва: Психосемантичні особливості соціальних уявлень студентів про літературу
Автори: Дроздова, Марина Анатоліївна
Ключові слова: соціальні уявлення
література
студенти
Дата публікації: 2014
Видавництво: Вісник ЧНПУ
Бібліографічний опис: Дроздова М.А. Психосемантичні особливості соціальних уявлень студентів про літературу. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка. Чернігів, 2014. Вип. 121. Т.1. С. 128– 131.
Серія/номер: Психологічні науки;
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена вивченню уявлень молоді про літературу. За допомогою асоціативного тесту було визначено психосемантичну структуру соціальних уявлень студентів-психологів стосовно понять: "література", "книга", "читач" і"письменник". Результати контент-аналізу відповідей засвідчили, що опитані мають низький рівень читацької культури та інтересу до читання, стереотипізоване й абстрактне розуміння літератури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3841
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.