Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3836
Назва: Досвід і перспективи викладання курсу «Історична психологія» у вищій школі
Автори: Дроздова, Марина Анатоліївна
Ключові слова: історична психологія
навчальна програма
історико-психологічний портрет
Дата публікації: 2012
Видавництво: Вісник ЧНПУ
Бібліографічний опис: Дроздова М.А. Досвід і перспективи викладання курсу «Історична психологія» у вищій школі. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка. 2012. Вип. 103. Т.1. Серія «Психологічні науки». С.104-107.
Серія/номер: Психологічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається досвід апробації авторської програми курсу"Історична психологія" для студентів спеціальності"Психологія". Описується структура навчальної програми, аналізуються можливості та перспективи її використання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3836
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.