Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3836
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДроздова, Марина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2020-05-09T13:13:48Z-
dc.date.available2020-05-09T13:13:48Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationДроздова М.А. Досвід і перспективи викладання курсу «Історична психологія» у вищій школі. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка. 2012. Вип. 103. Т.1. Серія «Психологічні науки». С.104-107.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3836-
dc.description.abstractУ статті розглядається досвід апробації авторської програми курсу"Історична психологія" для студентів спеціальності"Психологія". Описується структура навчальної програми, аналізуються можливості та перспективи її використання.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПсихологічні науки;-
dc.subjectісторична психологіяen_US
dc.subjectнавчальна програмаen_US
dc.subjectісторико-психологічний портретen_US
dc.titleДосвід і перспективи викладання курсу «Історична психологія» у вищій школіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.