Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3836
Назва: | Досвід і перспективи викладання курсу «Історична психологія» у вищій школі |
Автори: | Дроздова, Марина Анатоліївна |
Ключові слова: | історична психологія навчальна програма історико-психологічний портрет |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Вісник ЧНПУ |
Бібліографічний опис: | Дроздова М.А. Досвід і перспективи викладання курсу «Історична психологія» у вищій школі. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка. 2012. Вип. 103. Т.1. Серія «Психологічні науки». С.104-107. |
Серія/номер: | Психологічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається досвід апробації авторської програми курсу"Історична психологія" для студентів спеціальності"Психологія". Описується структура навчальної програми, аналізуються можливості та перспективи її використання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3836 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Досвід і перспективи викладання курсу «Історична психологія» у вищій школі.pdf | 395.77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.