Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3828
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Проніков, Олександр Костянтинович | - |
dc.contributor.author | Терентьєва, Наталія Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-08T17:34:27Z | - |
dc.date.available | 2020-05-08T17:34:27Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Проніков О.К., Терентьєва Н.О. Підготовка майбутнього вчителя фізичної культури до профільного навчання (перше десятиліття ХХІ століття). / Проніков О.К., Терентьєва Н.О. // Диференціація у шкільній освіті: історичний досвід і сучасні технології: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (16 травня 2018 р., Київ). - К.: Інститут педагогіки, 2018. - С.77-82. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3828 | - |
dc.description.abstract | Реформування системи загальної освіти в Україні спрямовувалось на створення педагогічної системи, за якою кожна окрема дитина отримала б невичерпні можливості для повної самореалізації закладених у ній покликань, здібностей та неповторного таланту. Профільна підготовка вирізняється від загальноосвітньої більш конкретними професійно зорієнтованими характеристиками мотивів, цілей, засобів і результатів навчальної, продуктивної, творчої діяльності, які виступають по відношенню до учня у вигляді певних вимог. У контексті профільного навчання готовність учителя зумовлюється низкою чинників, зокрема, наявністю загальноосвітніх закладів традиційного та інноваційного типу. Завдяки диференційованому підходу до навчання та його пробільності, учні старших класів у загальноосвітніх закладах можуть одержати освіту, що має професійне спрямування та задовольняє їхній професійний вибір. Профілізація старшої школи вимагає відповідної професійної діяльності педагога, ефективність якої значною мірою залежить від рівня підготовки у вищому навчальному закладі. Значна частина майбутніх учителів не мають достатнього потенціалу, необхідного для ефективної реалізації профільного навчання у загальноосвітніх закладах. | en_US |
dc.publisher | Диференціація у шкільній освіті: історичний досвід і сучасні технології: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції | en_US |
dc.subject | вчитель | en_US |
dc.subject | майбутній вчитель фізичної культури | en_US |
dc.subject | профільна підготовка | en_US |
dc.title | Підготовка майбутнього вчителя фізичної культури до профільного навчання (перше десятиліття ХХІ століття) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Підготовка майбутнього вчителя фізичної культури до профільного навчання (перше десятиліття ХХІ століття).pdf | 4.58 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.