Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3828
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПроніков, Олександр Костянтинович-
dc.contributor.authorТерентьєва, Наталія Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-05-08T17:34:27Z-
dc.date.available2020-05-08T17:34:27Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПроніков О.К., Терентьєва Н.О. Підготовка майбутнього вчителя фізичної культури до профільного навчання (перше десятиліття ХХІ століття). / Проніков О.К., Терентьєва Н.О. // Диференціація у шкільній освіті: історичний досвід і сучасні технології: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (16 травня 2018 р., Київ). - К.: Інститут педагогіки, 2018. - С.77-82.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3828-
dc.description.abstractРеформування системи загальної освіти в Україні спрямовувалось на створення педагогічної системи, за якою кожна окрема дитина отримала б невичерпні можливості для повної самореалізації закладених у ній покликань, здібностей та неповторного таланту. Профільна підготовка вирізняється від загальноосвітньої більш конкретними професійно зорієнтованими характеристиками мотивів, цілей, засобів і результатів навчальної, продуктивної, творчої діяльності, які виступають по відношенню до учня у вигляді певних вимог. У контексті профільного навчання готовність учителя зумовлюється низкою чинників, зокрема, наявністю загальноосвітніх закладів традиційного та інноваційного типу. Завдяки диференційованому підходу до навчання та його пробільності, учні старших класів у загальноосвітніх закладах можуть одержати освіту, що має професійне спрямування та задовольняє їхній професійний вибір. Профілізація старшої школи вимагає відповідної професійної діяльності педагога, ефективність якої значною мірою залежить від рівня підготовки у вищому навчальному закладі. Значна частина майбутніх учителів не мають достатнього потенціалу, необхідного для ефективної реалізації профільного навчання у загальноосвітніх закладах.en_US
dc.publisherДиференціація у шкільній освіті: історичний досвід і сучасні технології: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференціїen_US
dc.subjectвчительen_US
dc.subjectмайбутній вчитель фізичної культуриen_US
dc.subjectпрофільна підготовкаen_US
dc.titleПідготовка майбутнього вчителя фізичної культури до профільного навчання (перше десятиліття ХХІ століття)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.